22. března představila společnost Kärcher na tiskové konferenci ve stylu devadesátých let řadu novinek pro úklid domácnosti a péči o zahradu. Pro prezentaci si ve spojení s mediální kampaní zvolila téma devadesátých let. V nádherném prostředí Malé Strany se sešlo víc jak padesát novinářů, kteří si postupně mohli vyzkoušet širokou škálu produktů.
Devadesátá léta jsou v kurzu. V módě byly barevné šusťákové soupravy, pánové nosili fialová sáčka s bílými ponožkami, dámy oblékaly vestičky, nebo volné pánské obleky. Tato doba pro nás znamenala rozvolnění a nové naděje a těšili jsme se z nekonečných možností. Možná i proto se některé prvky z těchto let vrací. Jsou ale věci, které bychom vrátit nechtěli, jako třeba moderní technologie.
Společnost Kärcher přináší každý rok zajímavé novinky, které usnadňují úklid, čištění i péči o dům a zahradu.
Prezentaci novinek měli na starosti specialisté společnosti Kärcher, kteří ukázali novinářům, jak se s výrobky pracuje. Na jednotlivých stanovištích si mohli vyzkoušet tlakové myčky, multifunkční vysavače, bateriová čerpadla, postřikovače k ošetření rostlin, tyčové vysavače, ruční vysavače, aku stěrky nebo podlahové myčky. Výrobky byly zasazeny do autentického prostředí tak, aby se zde lidé cítili jako doma s lehkým nádechem devadesátých let. Novináře doprovázeli i dívky a muži odění do devadesátkových outfitů.
Krásné počasí dopřálo účastníkům užít si nejen produkty na úklid v interiéru, ale také si vychutnat novinky pro údržbu zahrady a okolí domu.