8.4 C
Brno
Pátek, 22 března, 2024

Pojízdná reklama aneb proč si nechat polepit firemní vozidla

Redakční výběr

PR články

Konkurenční boj je v současném tržním hospodářství nemilosrdný a probíhá takřka ve všech oblastech. Vcelku nezáleží na tom, zda se chystáte podnikat v potravinářském průmyslu nebo ve službách, protože se budete muset vyrovnat se zavedenou konkurencí. V podnikání tak platí nepsané pravidlo – kdo není dostatečně vidět, jako by neexistoval. Jedním z nejlepších způsobů sebepropagace je pak pojízdná reklama.

Firemní auta jsou všude vidět

Pokud se kolem sebe rozhlédnete, určitě uvidíte hned několik firemních aut s jedinečnými polepy. Ty nejenom podporují zviditelnění společnosti, ale navíc chrání lak před fyzickým poškozením. Pojízdná reklama ovšem vyniká ve finanční efektivnosti. Velké reklamní plochy ve městech nebo reklamní příspěvky na internetu nejsou vůbec levnou záležitostí, ovšem polepy na auta jsou relativně dostupné. Navíc bez větší námahy osloví obrovské masy obyvatel.

Která vozidla polepy osadit?

Firemní auta jen málokdy stojí zaparkovaná v garáži. Po většinu své životnosti brázdí silnice České republiky, čímž vlastně rozšiřují povědomí o vaší firmě. Dá se tedy říct, že čím víc auto jezdí, tím je pojízdná reklama efektivnější. S poptávkou na její zhotovení se obraťte na grafické studio, které se mimo jiné specializuje i na reklamní předměty. Ty je vhodné kombinovat s vozem obchodního zástupce, protože hrníčky nebo klíčenky s logotypem jsou mezi zákazníky velice oblíbené a vytvářejí dobrou image. 

Jsou fólie kvalitní?

Alfou a omegou u pojízdné reklamy je kvalita použitých fólií. Když už do polepu firemních aut investujete, určitě chcete, aby polepy vydržely co nejdéle. Grafické studio, jehož sídlem je Plzeň, má ve své nabídce velice kvalitní fólie s garantovanou životností 10 let. Díky moderním výrobním technologiím je na polepy možné přenést i složitější obrázky či logotypy.

Pokud vlastníte flotilu firemních vozidel, určitě zauvažujte nad pojízdnou reklamou. Investice do kvalitních polepů není nijak likvidační, avšak jejich reklamní efekt je neoddiskutovatelný 

- Reklama -aktualita

Mohlo by vás zajímat:

Redakce doporučuje

Kontakt

Provozovatelem všech webů je
Ing. Vítězslav Kotík, MBA
U Michelského mlýna 1535
Praha 4
140 00

IČO: 42143659
DIČ: CZ7211162761

Bankovní spojení:
2001807788/2010
IBAN: CZ12 2010 0000 0020 0180 7788
SWIFT: FIOBCZPP
Kontaktovat nás můžete na mailu:  
Redakce: info@press-media.cz

Všechny další frekventované otázky jak služba funguje a jak provést objednávku naleznete zde.