4.1 C
Prague
Pondělí, 28 listopadu, 2022

Jak začít plánovat B2B kampaň?

Redakční výběr

B2B je zkratka pro business-to-business marketing a označuje marketing výrobků nebo služeb pro jiné podniky, nikoli pro jednotlivé spotřebitele. Marketing zaměřený na individuálního spotřebitele se označuje jako marketing B2C (business-to-consumer). 

Každý aspekt marketingové B2B kampane ovlivňuje jiný cílový trh. 

Neexistuje žádný univerzální marketingový plán, který by zaručil úspěch každé společnosti. Přesto jsou základy tvorby marketingového šátku obecně použitelné pro většinu B2B společností.

Definujte svou cílovou skupinu

Cílovou skupinou jsou vaši ideální zákazníci. Mohou být definovány mnoha atributy: odvětvím, velikostí společnosti, lokalitou a ročním obratem. Vaše cílová skupina má pravděpodobně problém, který může váš produkt nebo služba vyřešit, nebo potřebu, kterou může uspokojit.

Výběr marketingového kanálu

Jakmile víte, kdo je vaše cílová skupina, musíte zjistit, jak a kde ji oslovit. Zde přicházejí na řadu marketingové kanály:

  • Sociální média
  • E-mail
  • Placená reklama
  • Blog

Vytvořit obsah

Zákazníci si obvykle o vaší firmě něco přečtou, než skutečně nakoupí. Obsah, který vytvoříte, je prvním kontaktem s nimi. Mezi běžné formáty obsahu patří: 

  • Zajímavé příspěvky na blogu
  • Videa a podcasty
  • Webové semináře

Po vytvoření kampaně ji spusťte a během prvních týdnů ji přizpůsobte. 

Máte rádi luxusní vozy? Kontaktujte společnost T.O.P Auto Premium, která nabízí predaj Range Rover a Jaguar.

Previous article
Dopřejte si podzimní dny plné rozmazlování. Tipy na nejlepší wellness pobyty!
Next article
- Reklama -aktualita

Mohlo by vás zajímat:

- Komerční sdělení -PR články

Redakce doporučuje

PR články