4 C
Prague
Pondělí, 28 listopadu, 2022

Díky reklamním předmětům rozšíříte povědomí o značce

Redakční výběr

Kvalita vašich služeb a produktů je velmi důležitá, ovšem nikdo se o ní nedozví, pokud se značka nedostane k cílové skupině. Stálí zákazníci jsou cenní, ale získávání nových kupujících byste taktéž neměli podceňovat. Díky využití reklamních předmětů (ať už podobě roušky s potiskem nebo propisky s vlastním logem) budete více vidět a značka se dostane i k těm, kteří službu nebo produkt cíleně nevyhledávali a vy tak můžete získat nové zákazníky a fanoušky. 

Pozornosti

Díky reklamním předmětům lze ocenit své stávající zákazníky. K nákupu vždy přidejte malý dárek v podobě drobných propagačních předmětů, jako jsou psací potřeby, přívěsky, klíčenky, flash disky nebo třeba zapalovače. Jedná se totiž o praktické pomůcky, které může využívat každý, aniž by ho obtěžovalo logo nebo nápisy. 

Jaké zvolit reklamní předměty?

Jaký je hlavní obor vaší činnosti? Podle toho vždy vybírejte vhodné propagační předměty. Pokud se například věnujete pořádání sportovních akcí, nechte své logo přenést na míče, podložky na jógu, ručníky, sportovní lahve a další pomůcky, které vaši zákazníci rádi využijí. Čím více se oboru přiblížíte, tím větší je pravděpodobnost, že zákazníci propagační předměty budou využívat a logo se tak dostane na oči dalším potenciálním zákazníkům. 

Praktické větší předměty

Existují také větší propagační předměty, které můžete dávat jako dárek k nákupu nebo jako součást jiné akce. Jde například o zavazadla, deštníky, sešity a další předměty, na kterých je spousta místa pro vaši propagaci a zároveň při estetickém řešení docílíte toho, že bude zákazník tyto předměty s radostí využívat při cestování, v práci, ve škole nebo i volném čase.

Zaměřte se na všechny věkové skupiny

Logo, firemní barvy a další prvky, které upozorňují na vaši značku, můžete do reklamních předmětů umístit i nenásilnou formou. Vytvořte například knihy pro děti, hry, jako jsou puzzle, karty nebo knihu křížovek. Takový předmět si mohou zákaznici v rodině předávat a oslovíte tak i jiné generace.

- Reklama -aktualita

Mohlo by vás zajímat:

- Komerční sdělení -PR články

Redakce doporučuje

PR články