1.1 C
Prague
Pátek, 2 prosince, 2022

Ve franšízovém světě zažívá boom vzdělávání

Redakční výběr

Podnikat formou franchisingu, to už není žádnou výjimkou. Řada lidí se tímto skokem do už rozjetého vlaku stává úspěšnými byznysmeny, kteří ke svému podniku ani nepotřebovali vlastní podnikatelský nápad. Pokud také zvažujete stejný krok, možná se porozhlížíte po vhodné franšíze, které byste se ujali. Jednou z možností je franšíza Extéria Market nebo obecně franšízy v oblasti vzdělávání. Právě ty totiž zažívají největší boom v posledních letech. 

Počet franšízových konceptů v České republice roste

Podle posledních dat počet franšízových konceptů v České republice výrazně roste. Zatímco v roce 2010 jich bylo kolem sto padesáti, nyní je počet franšíz minimálně zdvojnásoben. Na tomto způsobu podnikání staví nejen zahraniční společnosti, které se chtějí dostat do České republiky, ale předně také tuzemské firmy, jež touží po dalším rozšíření do každého koutu země. 

Jak již bylo zmíněno, zájem roste předně o vzdělávací projekty. Trend gastronomických franšíz však neuvadá, i o toto odvětví je poměrně velký zájem. 

Gastronomických franšíz je stále nejvíce

I když zájem o vzdělávací franšízové koncepty roste, gastronomické odvětví má na franšízovém trhu stále největší podíl. V tomto ohledu se však pozornost upíná hlavně na zahraniční projekty, které se u nás poměrně rychle rozpínají. 

Pokud bychom měli upustit od vzdělávacích projektů a stejně tak od gastronomických franšízových konceptů, zmíníme oblast financí – i ta totiž zažívá velký rozmach ve franšízovém světě. Zejména finanční poradenství je dnes využívané, lidé v současné době chtějí poradit, kam mají investovat nebo na jaké účty jejich naspořené finance umístit. 

Otázkou nyní je, jaký trend budeme evidovat ve franšízovém podnikání za pár let. Jestli se stále udrží vzdělávání na pomyslné přední příčce žebříčku, je jen otázkou spekulací.

- Reklama -aktualita

Mohlo by vás zajímat:

- Komerční sdělení -PR články

Redakce doporučuje

PR články